Snö!

Vintern är verkligen här! Pratade i telefon med Rickard. Han satt inne i den igensnöade bilen. x) Stackars dig, men älskling. <3 Själv stod jag bakom skolan och frös. Det var riktigt kallt! Små snöflingor föll sakta mot marken. Det var bara smått snöfall, så det syntes inte på marken. Tydligen bättrade snöfallandet på sig, för när vi kom ut efter sista lektionen, var marken vit. Inte mycket, men lite snö fanns där allt...


I bamba... hände det en väldigt äcklig... insident. Inte speciellt trevligt. (Orkar inte ta upp det igen, det räcker med en gång. Tack.)

Matteprov imon. Jag kan ju meddela att jag kommer... Det kommer inte gå bra. Jag är inte klar med kapitlet och ja... Provet är som sagt imon. Menmen, får hoppas på det bästa. Eftersom måndagen inte varit så toppen, kan man ju alltid hoppas på att morgondagen blir bättre.

Kram på Alla

Älskling, du lyser upp mina dagar. <3

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0