Söndag - Sims idag också?

Sitter här med No-häftet uppslaget framför mig. Ska skriva rent min beskrivning av ritningen, som jag gjort. Idiot som jag är, så tog jag ju inte med mig ritningen hem, så nu vet jag inte vad lägenheten har för mått... *Dum* Menmen, det får försöka gå ändå. Kan ju alltid skriva dit måtten för hand sen.
Mamma är iväg hela dagen, så jag... Ja, det blir nog Sims skulle jag tro. <3
Har lite grejer som måste göras, men jag vet inte om jag har lust till det. Känns inte så just nu. =/
När jag är klar med No-uppgiften, ska jag ner äta frukost med syrran. <3


KRaMkrAm

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Svar till rubriken:

Man kan spela sims varje dag! ;P



<33

Puss

2008-11-23 @ 17:58:45

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0