Ständigt

Jag försöker ständigt göra rätt, men verkar inte lyckas särskillt ofta.
Utskällningar för det mesta - alla är på en.
Försöker hålla humöret uppe - det blir lättare att finnas då.
Det finns personer som sänker en ständigt,
personer som inte vill något illa, men ändå lyckas såra.
Alla är vi människor,
med fel och brister blandat med underbara sidor att visa upp!
Det... Förlåt mig. Jag borde inte skrivit...


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du ska inte be om ursäkt för det du skriver - det är din blogg, du ska skriva precis det du känner för att skriva. Ingen är tvingad att läsa.



Det är lite tråkigt men tyvärr sant att det finns lite... mindre trevliga människor där ute - men de får man helt enkelt bara försöka låta glida förbi - inte låta något sätta sig och växa till något större.



Jag finns för dig om du behöver något - bara att ringa <33



puss

2008-11-07 @ 18:48:59
Ord från: william

man kan aldrig rätta sig till alla, eftersom alla vill olika, gör du en sak som är bra för en annan, blir någon annan sårad.

Och säg inte att "alla" är på en, om inte "alla" är på en, kan inte tänka mig att Rickard någonsin skulle göra ngt sånt

2008-11-07 @ 22:42:02

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0