Tapeter

Pappa har tagit hem en tapetkatalog, som jag kollat i. Det är dags att bestämma tapeter till mitt rum som jag ska få. Det ska vara klart.... Han hoppas på att det är klart innan 2009. :)
Hos mamma har jag gammelrosa tapeter. Vill inte ha det här, så därför... tror jag att det blir grå nyans. Har hittat en jättefin bård - i ett grått med massa fint mönster på. <3

(Den gråa bården nere i höger hörn...)


Frågade om det var hans katalog. Han berättade att det är hans och att den går ut detta året. Vad händer med den sen? Jo, den kommer slängas...! o.O Frågade om jag kunde få den... och självklart kunde jag det! Jag är jätteglad! Då kan jag ju använda tapetproverna som papper i mina scrap-bookingprojekt, som jag ska börja med nästa år. (Så fort jag lyckats skriva ut bilderna. *Lat som inte göra det.*) Nu är jag gladglad! :D Tack.

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0