Till Ullared!

Det bär av till Ullared!

Har bara varit där en gång innan.
Till Emma och Joseph: Jag ska försöka att inte springa runt hysteriskt, som jag gjorde förra gången. Så nej Emma, du behöver inte ta med någon sele.
Det kommer bli sjukt kul. Förra gången var mer än toppen! Vi hade så himla kul.
Måste tänka mer på pengarna denna gång. Inte köpa massa onödigt... och inga impulsköp för mig. Kan någon slå mig om jag begår det misstaget? (a)
Båten går om en timma. Segt. *gäspar*
Inte för att det är en timma kvar, utan för att det är så tidigt - närmare bestämt tjugo över åtta.
Jaja, så är det och det får man acceptera.

Filmen 'Snuten i Hollywood',
som jag såg igår,
var verkligen toppen! Riktigt rolig. ;P

Kramkram Till Er Alla

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0