Trött dag

Trött dag är precis vad det har varit.
Den började bra; jag hade lagom tid på mig imorse - varken stress eller dötid.
På vägen till skolan satt jag och Katja och diskuterade politik. Riktigt trevligt faktiskt! :D Är inte så insatt i ämnet, men det är intressant att höra andras åsikter. Katja kunde en del, så hon berättade lite kortfattat vad vissa av partierna står för, vilka åsikter de har. Jag blir alltid så himla engagerad, när man pratar om politik. Haha, mig som advokat kommer inte bli någon lyckad syn. Jag kommer nog bli rasande där inne i rättssalen. Ja, det är väl tur att jag inte funderat på att bli advokat.

Resan till skolan gick bra (*försöker tänka positivt*).
Kommer fram och... får reda på att vi börjar halvt tio, istället för kvart i nio. Besvikelsen kom över mig. Jag kunde ha sovit en timma längre. Det hade jag verkligen behövt, eftersom jag är sjuk. Tillsammans med några kompisar drar vi ner till Willys'. Där köper jag nytt knark - nämligen halstabletter.
Dagens första lektionen börjar; spanska. Vi gjorde ingenting. Var inne i datasalen och skulle göra nåt på internet, som har med vårt arbetsmaterial att göra. Jag provade lite, sen var det Bilddagboken som gällde.
Musik efter, en riktigt jobbig lektion. Olika instrument, spelade av olika människor. Mycket ljud. Mitt huvud tröttnade ganska snabbt. Tog mig igenom lektionen. Ner till bamba. Efter det hade vi engelska, men med vikarie. Skönt nog visste han vad vi skulle göra, tack vare instruktioner han fått från vår lärare. Efter det.... Ingenting. Ingen vikarie till nästa lektion, så vi fick gå hem. Det blev dock en lång väntan för mig. Klockan var runt halv ett, när beskedet om tidigare hemgång kom. Det var alltså en timma kvar tills jag behövde ta min spårvagn. Jättekul... *suckar* Satte mig på en spårvagn, som visade sig vara försenad... men det drabbade inte mig. *glad* Fick sitta och vänta på båten i en halvtimma... rätt okej, eftersom jag gjorde läxan då. *stolt* Slipper göra den senare - får alltså mer tid att sitta vid datorn.
Kommer tillslut innanför dörren...

För övrigt händer det ingenting speciellt ikväll.
Vill skriva, men känner inte för det... </3


Läsarnas Ord
Ord från: William

"Vill skriva, men känner inte för det..." måste bara kommentera detta XD tyckte det var roligt med tanke på... om du inte känner för att skriva, så vill du väl inte skriva :o

2008-11-03 @ 22:12:28
Ord från: Jasmine

Jo, jag vill skriva. Vill bli klar med det jag håller på med. Men lusten har liksom försvunnit...

2008-11-04 @ 16:41:28
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0