God Morgon!

MorronMorron på Er!

Min andra dag som bloggare, tisdag. Än så länge trivs jag väldigt bra som bloggare. Tycker (än så länge) inte att det är jobbigt. Visst tar det tid att skriva, men jag sitter ju jämt vid datorn ändå. x)
Hoppas på att denna dag blir bättre. Gårdagen var inte den bästa, men jag överlevde i alla fall...
Om... Om det blir som planerat, då slutar jag efter lunch. Hoppas på att hinna ut med 12-båten, annars måste jag vänta 2 timmar... =/
Vi skulle tydligen... få en uppgift att göra hemma, men den fick vi inte igår. Sen, om det nu visar sig att bara min halva av klassen får uppgiften, då tänker inte jag göra den. Vi ska ju inte behandlas olika, beroende på i vilken slöjdgrupp vi går.
Jaja, får se hur det blir. Onödigt att haka upp sig på det nu, innan man vet säkert. Men man kan alltid hoppas. (a)

För övrigt tackar jag Rickard <3 för att han hållit mig sällskap nu på morgonen.
Puss


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Tack till DIG som håller mig sällskap!

Den här dagen kommer gå bra!

Lycko dig som får sluta vid lunch :(

Kommer tänka på dig hela dagen! <3

2008-10-21 @ 07:24:23

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0