Bilderna, Onsdag

Ni får ursäkta det försenade inlägget, men jag hann inte skriva igår
- det var så mycket annat.

Igår blev det i alla fall en snabbis innan maten och sen en väldigt kort och kylig promenad efter att jag ätit. Det blev ett par bilder, som jag ska se om jag lyckas lägga upp här i bloggen...

Säger så mycket mer...    



Vackra färger...    

Idag är det onsdag. Har skickat in idrottsläxan till läraren. *Stolt* Har inte fått se några exempel, så jag antar att min kommer skilja sig en del från mängden. xD
Religion är inte mitt favoritämne, men det vi håller på med nu, är ganska kul; Hinduismen. Vi har läxa till idag. Läste lite igår, sen ville jag sätta mig vid datorn. :$ Men jag hann  inte med allt jag ville göra, innan det var dags att stänga av. Jag vill verkligen tacka Matilda, som hjälpte mig med bloggen. - Underbart gjort av dig! Ska se om jag lyckas fixa till lite på egen hand...

Ikväll är det besök på Cybergymnasiet som gäller. Det ser jag fram emot! :)
Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jättefina bilder! Verkligen! <3

Ha det så kul på gymnasiet :D



Puss

2008-10-22 @ 07:05:27
Ord från: Maggie Curie

fina bilder ;)

2008-10-26 @ 18:42:50
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0