Kort Dag

Hej Världen!

Väldigt skönt att vi slutade vid lunch idag. Det gör mig glad! ^^
Min andra dag som bloggare har väl varit... sådär - i alla fall bättre än igår (Förlåt, inte meningen att ni ska få höra massa gnäll.... (Måste nog erkänna att jag tyvärr är lite sån...)). Har varit Är allmänt trött. Ingen aning om varför. Mår smått illa lite då och då (ganska säker på att det inte är något allvarligt, även fast jag inte vet anledningen). Orkar inte så mycket, som om någon sugit... lusten ur mig. Vissa små stunder trivs jag väldigt bra, andra vill jag helst slippa...


Vi har nu fått uppgiften. För att lösa den måste vi gå på stan... Känns väl sådär. (Förlåt att jag klagar!) Vi ska ta reda på vad som säljs ute i affärerna - stil, färg, material... Jag är inte alls intresserad av mode (väldigt ovanligt, men det finns såna människor också - jag är ett levande bevis på det), så jag ser inte fram emot det så mycket. Men det måste ju göras, så det är bara att acceptera.

Missade ganska mycket av matten. Delvis mitt eget fel.
Jag tycker det är orättvist att min halva av klassen skulle få uppgift, men inte övriga klassen. Därför sa jag ifrån, jag sa min åsikt. Mina klassföreståndare kunde inget göra, så jag gick till rektorn... och hon är ju som hon är (Visst har hon rätt i vissa saker, men jag har... lite svårt för henne.). På beordring av rektorn gick jag ner till träslöjdsläraren och frågade varför ena gruppen fått uppgift att göra hemma, men inte hans grupp. Visst är det som en kompis sa, att alla inte har samma läxor, men detta är ju ingen läxa. Detta är en hemuppgift, en uppgift som alla ska göra. Jag var (som de flesta märkte) ganska... uppretad (Jag vet, jag irriterar mig på onödiga saker.).
Fick min åsikt igenom och andra gruppen fick också en uppgift. (Till er som är arga på mig; Jag sa inte direkt att ni skulle få en uppgift. Gav förslag på att alla skulle få slippa.... bara så att ni vet.)

Så... Ja, jag skriver riktigt tråkiga inlägg, men det är så mitt liv ser ut. Fler delar av mitt liv kommer strax... Västtrafik imorse.
Måste ha en macka. Har inte ätit något sen frukost (Hoppade ju över lunchen i bamba för att hinna ut med båten.).


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0