Lördag

Vaknade vid tio, men låg kvar till strax innan halv tolv. Pratade i telefon med pojkvännen - mycket mysigt! <3 Efter det tog jag mig en dusch och gick ner och fixade frukost; fil med banan, hallon och flingor i. Gott! <3

Ikväll är det återträffen med STS! Det ska bli så himla kul att träffa alla från i somras igen. Först visste jag inte om jag ville komma. Det var så himla jobbigt i Hastings när vi var tvungna att lämna varandra. Det känns verkligen hemskt att behöva uppleva det igen. Därför hoppas jag att Rickard tar hand om mig (eller? <3).

  

Tills att jag ska åka (*Kollar Västtrafik, för att veta exakt.*... Måste ta bussen som går kvart i sex. Vill ju vara där vid halv, så att jag ser, när bussarna kommer. Kanske ser man någon man känner igen... >.<) har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Märkte att det är väldigt dammigt i mitt rum, så det kanske blir storstädning idag...? Får se om jag orkar. *Lat*

Imon ses vi äntligen igen Min Älskling! <33
Saknar Dig så himla mycket! <3

 

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Självklart tar jag hand om dig älskling! <3



Imorgon...



Jag saknar dig också!

2008-10-25 @ 13:09:36

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0