Starten!

Hejhej Alla!

Detta blir min första dag som bloggare.
Jag har länge funderat på att börja blogga. Älskar att skriva och många har sagt till mig att de tycker att jag skriver bra. Har varit osäker, men har nu bestämt mig för att börja. Äntligen!

Dagen har väl varit... sådär. Kanske inte direkt såhär jag tänkte mig min första dag som bloggare, men nu är det som det är. Har väl inte haft turen på min sida sådär jättemycket, men... Jag tog mig igenom dagen. *Stolt* Har varit allmänt irriterad på allt och alla. Ärligt talat har jag ingen aning om varför. Väldigt konstigt... :S

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Första kommentaren! Wooh! ;P <3



Tråkigt att höra att dagen inte varit så bra - men då kan du ju alltid jämföra med denna dag, så känns alla andra dagar mycket bättre :D



Jättekul att du börjar blogga, ser fram emot en massa fin läsning (a)



Puss <333

2008-10-20 @ 16:45:47
Ord från: Wixie

Äntligen har du börjat blogga! :D



Synd att dagen inte vart så bra, men det betyder ju att andra dagar kommer va bättre :)



Snart är det jul, och lucia. Hoppas att du skriver om det då ;)



Kramkram vännen <3

2008-10-20 @ 17:29:26
Ord från: Nenaa

Kul att du börjat blogga.

Jag har också precis börjat på en ny blogg.

Hehe, typ tröttnade på den gamla. (a)



Hoppas att du har det bra, Jasmine. <3

Det var ett tag sedan nu...



Kram/Nena

2008-10-20 @ 17:54:57
URL: http://nenasegerbrand.blogg.se/
Ord från: Erica

Kunde inte låta bli att läsa det första inlägget. :)

2012-11-06 @ 11:50:05
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0