Stressigt!

Nu är det så himla mycket att göra! Förlåt om detta blir ett hackigt inlägg, men så får det bli. Punktar upp det, lättast att skriva så. (Förlåt!)

- Det var bra på Cybergymnasiet. Vet inte vad jag tycker. Det tar ju ett tag att smälta alla nya intryck...
- Vandringen imon! Asså, det tar kol på mig! Jättemycket att planera; tider ska kollas upp, matsäck, packlista, planering av utrustning och klädval. Det är väldigt mycket! Tack till alla som stöttar mig. <3
- Inga läxor tills imon, men en del till fredag; svenskaläxa (antagligen ganska rolig, men lång), so-prov i religion (har inte övat *fy mig*), hm... något mer tro?
- Mamma tjatar på mig hela tiden, men just nu orkar jag inte tänka mer än nödvändigt... Förlåt mamma. </3
- Fredag... Lite orolig, men som vi brukar säga; 'Det kommer gå bra' och det kommer det - helt säkert.

Än en gång; Förlåt för hackigt inlägg...
Snabb Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag tycker synd om dig - du ska inte känna att du gör något fel, det gör du verkligen inte.

Du är verkligen jätteduktig som tar hand om allt det där, trots att det är jobbigt.

Men du ska inte behöva stressa så mycket som (jag tror) du gör. Det mår man inte bra av.

Ibland kan det vara skönt att lägga över lite arbete på andra - eller om det verkligen inte går - bara stanna mitt i allt, ta en liten paus, och slappna av för en stund...

2008-10-23 @ 06:37:54
Ord från: Matilda

ojsan:/



vad har vi fått i svenskan??

2008-10-23 @ 09:44:58
URL: http://thelifeofmatilda.blogg.se/
Ord från: siri

engelska också:/

2008-10-23 @ 15:00:03
URL: http://livetenligtsiri.blogg.se/
Ord från: Jasmine

I svenskan ska vi läsa om August Strindberg i Läroboken + tillhörande uppgifter i Studieboken.



Just det - Engelskan också...

2008-10-23 @ 15:42:12
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Ord från: Matilda

oj engelska också :/ IG PÅ MIG

2008-10-23 @ 20:43:35
URL: http://thelifeofmatilda.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0