Advokado

Det är en månad och några dagar mellan min och min systers födelsedag. Vi firar därför våra födelsedagar tillsammans ungefär i mitten. Den dagen är inträffar idag detta år. Släkten kommer vid tre-tiden och innan dess ska vi ha gjort en del. Städningen skedde igår. Jag hatar att städa hemma. Alla är irriterade, det ligger liksom som en hinna över allt damm. Inte speciellt kul. Detta lager ligger kvar hela kvällen. Det slutade med att jag satt uppe själv på mitt rum och såg halva Robinson. Trevligt. Jag har också börjat med mitt scrap-booking-projekt. Satt och pysslade lite med det igår.


Just nu ligger allt material på golvet.
Jag hoppas på att få köpt lite förvaringslådor,
där jag kan lägga alla papper, pennor och klisterlappar.


Jag och L har fått i uppdrag att fixa till uteplatsen. Jag ska kratta bort löv från gräsmattan och försöka få bort det värsta i rabatten. L ska tvätta de blå utemöblerna i plast. Sen ska vi bort till Hemköp och köpa avokado. (Inte advokado, som min syster kallade det. Det var lite kul. :P) Tydligen passade det inte att köpa avokado på Ica maxi, eftersom de var så hårda. Kräsen mamma? Kanske. Eller... ja.

Mamma och L har redan ätit frukost. Det har inte jag.
Ska spela Sims nu. Kanske äter sen.

Puss

Läsarnas Ord
Ord från: pussy

sv: så lite så ;D

2009-04-26 @ 12:42:36
URL: http://saychees.blogg.se/
Ord från: Rickard

Hihi - jag älskar verkligen att du Scrappbookar ;P

Du är hur söt som helst när du kommer igång och blir engagerad i saker <333



Pussar tillbaka

2009-04-26 @ 13:00:48

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0