Andra lördagen

Hej Alla!

Jag är fortfarande kvar här i huvudstaden. Två lördagar har jag tillbringat här uppe i ingenstans. xD Det är himla mysigt måste jag säga. Gårdagen var toppen! Tack för allt Mia. <3 Vi åt våfflor och godis. Till middag blev det grillad korv  med sallad och potatis. Mums på det. >.< Jag var riktigt trött och somnade strax innan Talang. Rickard rörde lite på sin arm, för att väcka mig. Gulligt som tusan. (a) <3 :D

Nu ska vi iväg på en liten promenix. (Vi sitter faktiskt inte inne hela dagarna. ;P) Jag vill ha godis och ryktet säger att det finns godis att köpa för fem kronor per hekto (för att det är Påsk?). Vilket kap, right? Så, det blir till att ta en promenad till Centrum och där köpa gottigt, vaniljsås, äpplen och annat som vi tänkte trycka i oss ikväll. Eftersom vi är ensamma hemma, blir det pannkakor och paj! :D <3 >.< Kan man ha det bättre? Nej. Jag njuter i fulla drag. Jag känner mig verkligen omtyckt.

Tack Joseph för dina ord. Det värmer att höra, att veta att du bryr dig. Livskunskap är alltid mycket intressant och roligt att diskutera med dig. :)

Kramis på Er! :D <3

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0