Dammig lördag

Mitt rum är otroligt dammigt! Pappa ska snart tapetsera mitt lilla hörn, som ännu inte blivit tapetserat. Detta på grund av att den öppna spisen där nere installerades i veckan och skorstenen går genom mitt rum. Så det blir till att torka av allt, dammsuga och tvätta golv idag. Katja kommer om en stund och innan dess hinner jag inte lägga in bilderna på Bilddagboken, som jag tog igår. Det var rätt mysigt att bara gå. Det blev dock inte så många bilder, men en del. Temat blev av någon konstig anledning 'Brevlådor'. Här på ön finns det många med utsmyckade lådor.

Ja... Så det är min lördag: städa och  träffa Katja. Är hemma igen vid fyra-tiden. Då blir det städning, eftersom jag inte hinner det innan hon kommer. Sen är det middag och efter den åker jag tillbaka till Katja, för att hålla henne sällskap i sitt barnvaktande.
Headern och biljetter får jag och Rickard ta imon. Förlåt.
Älskar min Rickard. <3

Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Och din Rickard älskar Dig! <33

2009-04-18 @ 12:29:45

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0