Datorn vid teven

Att ha datorn i knät, samtidigt som man sitter och kollar på House är verkligen underbart! Att slippa stressa, bara sitta och slappa. Kvällen har varit mysig. Jag har hjälpt Rickard och han har funnits där för mig.

Det är en del som snurrar i mitt huvud nu:
- Fest? Ska jag ha en fest, när jag fyller år? Hjälp någon. Jag är inte bra på att planera fester.
- När ska jag och Rickard ses? Hur blir det i sommar?
- Blir det sommarjobb för mig eller inte?
- Skolavslutningen - vad ska jag ha på mig? Hur blir det med festen på kvällen?
Och det slutliga, som jag funderar på mest:
- Hur blir det med mitt gymnasieval? Från och med torsdag kan man göra omval, vilket jag ska göra. Frågan är bara vad jag ska välja. Det irriterar mig verkligen, att jag inte har bestämt mig än.
Hm... Detta måste jag fundera över...

Natti!
/Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0