För varmt!

Herregud, jag klarar snart inte av att vara ute. Värmen slår ut mig totalt! Det är inte sommar, men jag klagar redan. Vad är detta? Kommer jag överhuvudtaget överleva sommaren???
På gympan var vi ute och spelade brännboll. Kanske har jag fått lite färg. (a)

Idag är det Valborgsmässoafton... Hm...
Nej, jag ska inte dricka.
Ja, jag ska in till stan.
Ja, jag ska ta det försiktigt.
Ja, jag ska höra av mig.
Nej, jag blir hämtad av mamma.

På väg till grusplanen, där vi sprang, brände och skrek, var det stora ämnet 'kvällen'. Vad ska alla gör ikväll? Är det fest någonstans? Ja, jag tror jag har fixat det. Hm... Inte min grej. Visst skulle det vara trevligt att gå på fest, men spriten avstår jag ifrån. Fattar inte grejen med att dricka Men, men, det får väl vara ungdomarnas hemlighet.

Det blev rätt sent igår. Klockan hann bli halv två, innan jag släckte lampan. Boken har verkligen påverkat mig. Tack Katarina von Bredow.

/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Jessica

Heheh=) du får ta det lugnt ikväll... hoppas du får en trevlig valborg!

2009-04-30 @ 15:51:10
URL: http://jessejesse.blogg.se/
Ord från: AMANDA FALK

jag tycker valborgh är rätt överskattat (okej jag låter tråkig) men det ända folk tänker på är att dricka järnet :P

2009-04-30 @ 16:33:58
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Ord från: Rickard

Ta vara på dig, och hoppas du får kul i stan <3



Jag älskar dig

Kyssar

Din Rickard

2009-04-30 @ 16:34:55
Ord från: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Det är trevligt med böcker som får en så fängslad..

2009-04-30 @ 19:32:15
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0