Gemini


Mitt armband och de nya delarna.

'Smycket' har utförsäljning, så jag passade på att gå in och kolla på berlocker till mitt armband. Jag har två armband - ett på varje arm. På högra handen har jag två hjärtan (för att mormor älskar mig (fick berlocken av henne)), en tass (Jag hade en gosedjurshund, när jag var liten. Har fortfarande kvar den och oftast sover han på min säng.), ett äpple (När tandställningen försvann, kunde jag äntligen äta äpple igen, utan att det fastnade i skiten.) och ett kors (Konfirmerad). På vänster arm har jag tre berlocker, som jag fått av Emma. <3 Man kan nog säga att berlockerna på detta armband står för saker jag tror på: "Peace" - Vem vill inte ha fred?, Kvinnotecknet - Kvinnor är lika mycket värda som män, En nyckel - Man behöver en nyckelknippa, för att förstå sig på alla olika människor och dess personligheter.

Nya inköp:


Från vänster till höger:
Hjärtat med 'Friends' - för att jag älskar mina underbara vänner i klassen (Joseph. Alle, Oscar, William, Johan, Backi)! Med denna symbolen hoppas jag, att jag inte glömmer bort er. Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. <3
Klövern - Jag tror på lyckan. Alla strävar efter lycka. Varför lever man annars? Och när man väl hittat lyckan, då vill man aldrig lämna ifrån sig den.
Blå blomma - Jag tyckte den var väldigt fin. Den får mig att bli glad och just i denna period av mitt liv, så känner jag mig glad. Den kommer sitta på mitt armband, som en påminnelse om hur livet ger glädje.
Grodprinsen - Jag har funnit en prins - Min Rickard. <33

Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

<333

2009-04-27 @ 22:29:56
Ord från: Sofie

va finnt :)

2009-04-28 @ 14:31:34
URL: http://saychees.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0