Intensivt

Vad får en att fortsätta? Dagen har varit intensiv och lugn och ro fanns inte på schemat. Kratta löv, springa till Hemköp, duscha, Sims (men där fick jag ingen lugn och ro, bara ännu mer stress), gäster, mat, sms (kanske fick jag en aning lugn, men blev sedan lika stressad igen), spel och sen var det slut. Sätter mig vid datorn och gör inte saken bättre.
Jag vill finnas till för alla, men lyckas inte. Jag skjuter upp på allt viktigt, tills det är för sent.

Sanningen svider och det gör också tårarna.
Bränner bakom ögonlocken gör känslorna som bara vill ut.
Hjärtat slår fort, men blodet transporteras inte runt.
Lungorna slutar fungera för en stund.
Andningen stannar upp.
Jag tänker.
Jag drömmer.
Jag minns.
Och jag hoppas.
Jag vill att allt ska blir bra,
men världen säger nej.

Lite bilder:

  
         Rosa diskborste. <3                                      Vindruvor

  
             Exploderande dryck                          Tilltugg

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Oerhört vackra bilder och en väldigt fin dikt <3



Förlåt för alla stressande sms - du behövde inte svara på dem om du inte kände att du hade tid.



Hoppas att dagen har varit rätt okej annars i alla fall :D



Jag älskar dig

Puss

<3

2009-04-26 @ 22:40:31

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0