Jobbar på en ny header


Min gamla header

Nu ska den bort. Jag har tröttnat på den. Dessutom är bilderna mellan 1-2 år gamla. Haha, denna måste bytas ut.
Jag och Rickard jobbar på en ny. Jag gör, för jag vill lära mig, och Rickard finns hela tiden där som moraliskt stöd. Verkligen tacksam. <3 Det går ganska bra. Har fått mina utbrott, men de går över. Man lär sig med tiden. Nästa gång kanske jag kan fixa min header själv. (A)

Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det är jag säker på att du kan.

Du lär dig väldigt fort! Du är hur duktig som helst!



Pussar och kramar! <333

2009-04-19 @ 13:51:30
Ord från: Victoria

sv: känner EXAKT som du!

lycka till själv, hoppas du kommer välja rätt:)

2009-04-19 @ 15:20:57
URL: http://victoriaamber.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0