Krattat

Jag är svettig som en gris! Att jag skulle kräla i rabatten var inte precis vad jag räknade med, när mamma bad mig kratta löv. Suck. Nu är jag arg, irriterad och har absolut ingen lust att åka och köpa den där förbannad avokadon! Varför blir jag så arg? Det finns ju egentligen ingenting att bli arg för, men jag är arg. Typiskt. Ska jag springa till Hemköp? Kan man komma in svettig i en matbutik? Hm... Frågan är om jag ens bryr mig om det just nu. Hm... Jag springer till Hemköp - där har vi det! Duscha måste jag ändå göra i vilket fall, så jag kan lika väl springa dit.
Jag hoppas att det blir något Sims, innan gästerna kommer. Man kan alltid hoppas.

"Glöm inte bort att
äta frukost om du
inte redan gjort det!
X3 <3"

Min pojkvän är väldigt söt, som bryr sig om mig.
Ja, jag åt frukost vid Sims.

Ha det!

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0