Passande klänning?

Att gå på stan är något av det värsta jag vet. Inte bara det att jag inte har tycke för kläderna som säljs i affärerna, jag hatar hela miljön. Det är varmt, musik spelas överallt och dessutom är folk väldigt respektlösa och går där det passar dem. Jag blir trött bara jag tänker på det. Jag var, trots allt hat, tvungen att åka in till stan. Snart är det avslutningen på grundskolan och jag har fortfarande inte köpt någon klänning. Hjälp? Vad ska man ha? Vad bör man undvika att klä sig i? Jag var på GinaTricot och kollade lite...

Hittade en snygg klänning på GinaTricot. Eller?
Vad tycks? Bör man kolla extra noga? Passar den på mig?

Tack för din åsikt.

Läsarnas Ord
Ord från: becka

Den ser väldigt fin ut! Fanns den inte i rosa? :D Det skulle bli perfa med en rosa klänning till dig!!



Jag letar också, febrilt, efter en vit studentklänning. hittar ingenting. blä. haha.



Kram!

2009-04-24 @ 17:23:36
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Rickard

Jag tror du skulle bli hur underbart söt som helst!

Jag har lite svårt att tänka mig i den dock - jag ju har aldrig sett dig i klänning :$



Hoppas du hittar det du söker efter - och säg gärna till om du vill ha eller behöver någon hjälp <3



Puss och kram

Din

2009-04-24 @ 22:30:30
Ord från: Anonym

VA söt!

2009-04-25 @ 21:52:30
URL: http://hdd.blogg.se/
Ord från: Kattpojken

Otrlolit svårt att tänka mig dig i klänning :o

2009-04-25 @ 23:48:15
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0