Prata om intressen

Personligt meddelande:

"Tack för att vi får veta allting om ditt liv."


1 säger: Jag tar åt mig av ditt personliga meddelande. Det är riktat mot mig, eller hur?
1 säger: Kan ju säga min åsikt i det hela: vill du inte veta saker om mitt liv: låt då bli att lyssna.

2 säger: Jag försöker men det är inte så lätt när du pratar om det hela tiden och när jag är med X och de och du också är med de.

1 säger: Jag lyssnar ju på er, när ni pratar om sådant som inte intresserar mig.

1 säger: Och är det så att du bara vill umgås med X, då får du acceptera att han umgås med andra också.

1 säger: Vill du ha honom för dig själv, får ni umgås efter skolan.

2 säger: Jag vill inte ha honom för mig själv och jag har inga problem att han umgås med andra.

1 säger: Ne, dåså. Varför är det då ett problem att andra i din omgivning pratar om sådant som intresserar dem?

2 säger: Problemet är inte att andra pratar om sådant som intresserar dem, problemet är att andra pratar om det nästan hela tiden den pratar.

1 säger: Jag är inte den enda i gruppen som pratar om samma sak. dataspel, serier och sådant är ofta på tal och jag är inte alls intresserad av sådant.

2 säger: Men jag bangar denna diskussionen eftersom jag vet att det inte leder någonstans.

Vad tycker DU om detta?
Skriv din åsikt.. (a)


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag... vet inte vad jag ska säga.

Det är inte alltid man riktigt kan bestämma vad det pratas om, vissa saker leder bara till annat.



Jag hoppas bara att allting löser sig. Det känns bara som en så onödig sak att bli osams om, det är så litet... Går det inte bara att se förbi och gå vidare?

Men visst, då gäller det att det intresset finns hos båda, och inte bara den ena.





Och sen har jag en till sak att säga, och det är att jag älskar min Jasmine >.< <333

Pusspuss

2009-04-03 @ 16:29:45
Ord från: Rebecca

Ha en toppen dag du med ;)

2009-04-04 @ 11:20:24
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Ord från: Anonym

låter som något litet barnsligt att bråka om.. Men ^^



kram becka

2009-04-04 @ 22:06:00
Ord från: Annika

Svar: Ja visst skulle det vara lite coolt att äga en sån:)



kram kram

2009-04-05 @ 17:39:02
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0