Suddig utsida

Det var en vacker morgon. Jag gick genom molnen, som tagit sig ner till markens nivå. Det var lite kallt om benen, men det är inget som jag ser som ett problem. Jag går ju i kjol året runt. Den enda skillnaden är att jag har stumpbyxor när det är vinterkyla.

Dagen har inte alls varit lika hemsk, som gårdagen. Självklart kan inte allting vara bra, men sånt får man leva med. ^^,
Jag har i vilket fall som helst verkligen njutit av dagen. Tiden efter skolan, då jag och Joseph gick hem och när vi skildes åt. Tider då man verkligen känner sig omtyckt. Jag kommer sakna Joseph väldigt mycket nu under lovet. <33
Att sedan gå till bussen, när det är vit himmel - varken blå, purpur eller violett. Mycket skönt, att slippa se.

I morgon bitti tar jag tåget som går två minuter över sex. Fattar egentligen inte varför jag tar ett så tidigt tåg, men vad gör man inte för kärleken? Kvällen består av packning, godis, Talang 2009 och lite socialt umgänge med mamma? (a) Mer blir nog inte gjort, för sömn är något jag verkligen behöver. Kan i och för sig sova på tåget imon, men jag har alltid svårt att somna, om jag varit uppe någon timma eller två. Kanske slumrar till, det återstår att se.

Kramisar >.<

Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

haha :D jag tog med ett tåg vid åtta till kärleken ;d kram:)



Becka<3

2009-04-04 @ 22:04:32

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0