Trivs alltid

Sitter i Rickards knä. Väldigt mysigt. <3 >.< Jag har det verkligen bra här uppe i huvudstaden. Våren har kommit även hit och solen har lyst hela dagen. Kan man begära mer? Vår, sol, kärlek och... godis imon? Vi gör inte så mycket. Jag tycker det räcker med att vi bara finns nära varandra och älskar varandra. <33

Jag kom hit i lördags. Tågresan gick bra. Åkte tvärs över landet på fem timmar. Rätt hyfsad tid. Jag tyckte faktiskt inte att det var så jobbigt. Jag hade att göra hela tiden. Fick dock inte sovit så mycket, men det är okej. Jag får faktiskt sova här uppe. (a) Rickard är snäll han. <3
Söndagen var inte mycket att minnas. Vi älskade varandra och spelade en del MarioKart. Jag tycker det är lite kul. (a)
Igår, måndag, åkte vi till Linus efter middagen. Vad gjorde vi där? Jo, vi dansade. Det var inte planerat att vi skulle göra något speciellt, så dansmattan åkte fram. Haha, det var riktigt kul. Jag har blivit mycket sämre sen förra gången. Inte bra. xD Jag måste öva på mina dansmoves till nästa party.
Kvällen var mer än underbar. Efter all dans tog jag, Rickard (pojkvännen), Sebbe (pojkvännens bror), Linus (kompis) och Håkan (bror till kompis) en promenad. Mycket mysigt. Det är så himla underbart med killar. Man umgås på ett helt annat sätt. Vi gick till en lekplats och gungade på en enorm gunga. Haha, alla fem gungade först, men sen var vi nog alla lite skrajja att den enorma korgen skulle brista från sina fästen. Jag är säker på att alla tyckte det var väldigt kul. Vi skrattade som grisar! xD Vi gick vidare till ännu en lekplats, gungade lite där och gick sedan vidare. En groda! Hjälp, vad jag skrek. Jag blev jätterädd! En groda. Oh, söt. Jag blev helt till mig. Är jag schizofren? Antagligen. Vi pratade om mycket. Jag tycker om alla så himla mycket. Här känner jag mig så himla omtyckt. Jag är säkert omtyckt av vissa där hemma också, men här är det på ett annat sätt...

På torsdag ska vi till Linus på kvällen. Det kommer bli jättemysigt, det är jag säker på. Vad vi ska göra, det vet jag inte, men jag är säker på att det kommer bli jättekul! ;D
Fredagen tillbringar vi hemma hos Mia, Rickards och Sebbes mamma. Hon är verkligen något extra. Jag tycker verkligen om henne, även om jag bara träffat henne en gång innan.

Underbart att vara här uppe.
Självklart saknar jag alla där hemma
,
men jag kommer ju hem om en vecka.
Ta hand om er alla. <3

Kramis <333

 /Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0