Väljer bort datorn

Det är mycket just nu...
Prov i spanska
idag. Jag hade svårt att plugga igår. Vet inte hur jag ska göra det. ska jag skriva ner alla glosor och läsa alla texter tar det ju en evighet. Jag får hoppas att det går bra...
Imorgon är det prov i Historia som gäller. Det måste jag läsa på mer inför... när jag hinner.
Ikväll ska Ungdomsgruppen på studiebesök till en Världsbutik på Avenyn. Efter det ska vi till Domkyrkan och lyssna på Jonas Gardell, som berättar om Jesus. Det blir alltså bara hem och vända för mig. Bokstavligt.
Igår valde jag att inte sitta vid datorn. När jag kom hem, kände jag inte för det. Lusten fick jag aldrig under kvällen. Istället gjorde jag annat. Det var faktiskt lite skönt att låta bli. :)

Tidigt på lördag morgon åker jag med tåget upp till Stockholm. Jag ska tillbringa hela mitt lov där tillsammans med Rickard. Det kommer säkert bli jättemysigt! :D

Ja... Det är en del just nu,
men det är bara att ta sig igenom det.
Jag har inte så mycket annat att välja mellan.
Hoppas ni får en bra dag och en trevlig kväll!
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

tear



Du anar inte hur rörd jag blir varje gång jag tänker på att du faktiskt lägger ner hela lovet på mig.

Du är verkligen den bästa som finns!



Jag älskar dig!

Kyss och puss

Din Rickard

2009-04-02 @ 19:59:49

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0