1 vecka kvar

På måndag nästa vecka, då börjar jag på gymnasiet. Då är jag inte längre än grundskloleelev. Istället blir jag en gymnasieelev. Men vad är jag nu då? Ingenting alls? Jag har ju inte börjat skolan, men jag har slutat den. Hm... Är jag fri då? Eller är jag helt enkelt ingenting alls?
Idag är jag glad. Det är en förväntansfull stämning inom mig. Jag är busigt glad. Dessutom är det idag - den 10 augusti - som jag och Rickard har varit ihop i ett helt år. Distansförhållande än så länge, men kanske ändras det faktumet en dag. Vem vet. Det kanske blir jag och Rickard som lever lyckliga i alla våra dagar. Hm... Hur är man, när man är lycklig? Har man tre barn, två Volvo-bilar och en stor villa med pool och självgående gräsklippare? Nej, inte enligt mig.
Jag blir lycklig av annat... En stor fråga, som jag kanske ska fundera lite över. Kanske skriver jag ett litet inlägg om det någon dag...

Kramar

Läsarnas Ord
Ord från: becka

den frågan ska jag med fundera lite över.. grattis, och se det som om du är fri nu, den sista veckan!



love you <3

2009-08-10 @ 14:24:48
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Julia

har du fått något brev från ditt gymnasium, typ var man ska träffas första dagen osv?

saknar dig!

puss

julia

2009-08-10 @ 14:30:37
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Ord från: becka

haha, kammaneterna är de osm glittrar när de simmar! :)



och tack för att du finns Jasmine! kvällsångesten blir så mkt bättre med alla mina nära ett sms bort :)



ja.. nu har jag börjat prata med väldigt många killar som verkar uppskatta mig.. det är ganska skönt att bara få bekräftelsen liksom! Det som inte dödar mig gör mig bara starkare!:)



FIlmen var verkligen värd att se!! usch vad jag grät.. haha. den var jättebra!! se den :D



haha.. jag hatar alla insekter. var en skalbagge i min säng häromdan.. ryser



KRAM!<3

2009-08-11 @ 02:20:00
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: MJ - fansblogg

Sv: Ja, det är den stora frågan. :/

2009-08-11 @ 09:34:36
URL: http://mjackson.blogg.se/
Ord från: LeChatGarcon

Haha, själv börjar man om två veckor (y)



Inte fått nått brev ännu, så det e lite nervöst, menmen...

2009-08-11 @ 12:38:55
Ord från: Julia

Tack så mycket, va kul!



Jag börjar den 20:e. Har inte fått något brev än, hoppas på att det kmr något snart! Har hört från flera att de heller inte fått någon info, tur att din skola har kollen på bollen i alla fall!



Hoppas vi ses snart!

Puss

2009-08-11 @ 16:03:23
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0