Att vara bland vänner

Efter en förmiddag tillsammans med mamma, L och N och en serie minigolf, tog jag mig hem till Joseph. Jag, Joseph, Oscar, Alle och Johan hade bestämt att vi skulle ses. Det var underbart att se (nästan) alla igen! <33
Vi gjorde inte mycket, gick mest runt, umgicks. Det kändes helt underbart att vara bland vänner. Där var det självklart att ingen skulle gå själv, ingen skulle gå bakom alla andra. Alla var tillsammans, ingen var utanför. Jag kände mig så omtyckt. Varför känner jag inte så i min nya klass? Vad är det som är skillnaden? Visst, jag  och mina kompisar har känt varandra längre, men ändå. Precis som jag och mina kompisar gör, så bör man väl respektera alla människor? Ingen ska behöva vara utanför, alla ska få vara med! Jag tycker verkligen att det är synd, att jag inte känner så i skolan. Att jag hamnat utanför känns inte alls bra. Men jag vet inte vad jag har gjort för fel, vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Det är synd, att jag inte får uppleva vänskap varje dag.
Samtidigt är det väl bra. Då lär jag mig uppskatta de vänner, som jag faktiskt har.
Tack snälla, för en helt underbar dag! <33
Många Kramar

Läsarnas Ord
Ord från: siri

det är inte dig det är fel på jasmine. det är dom som är dumma korkade bimbos. glöm ALDRIG det

2009-08-25 @ 21:27:39
Ord från: Jasmine

Tack snälla Siri. <3

Det värmer att höra.



Hoppas att du har det bra. :)

2009-08-25 @ 21:37:29
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0