Nya Pussel

Solen sken och tanken på att gå ut kändes lockande. Jag kände mig trött och inte alls på humör, så tyvärr blev det ingen promenad. Kanske var det lika bra, eftersom regnet kom senare på dagen.
Det blev istället en dag hemma tillsammans med ett nytt pussel.

 
Jag håller på med ett pussel föreställande en trädgård full av blommor.
Det är inte bara en trädgård, utan också ett hus med fönster och torn.

Mormor och morfar har rensat ut sin vind. De har hittat massa gamla saker, som nu har hamnat lite varstans. Mycket av de gamla skatterna hamnar på loppis, annat hamnar hos släkt och vänner medan resten mest är skit, som ska slängas.
Igår var jag och hälsade på. Mycket trevligt. God mat och trevligt sällskap. Jag och morfar spelade MasterMind. Det är så himla roligt! Jag vann över morfar - båda gångerna! Han är väldigt duktig på matematik och sudoku - alltså logiska färdigheter, så jag kan inte låta bli att känna mig stolt. Min älskade morfar... <3
Med mig hem fick jag inte bara min gamla dockvagn och mammas gamla dockor med tillbehör. Jag valde också att ta med mig lite pussel hem. Fick sammanlagt med mig fem olika pussel hem. Det är väldigt snygga motiv, som antagligen är svåra att få ihop. Mycket färg, form och skuggor. Inte det lättaste ska jag säga. Men jag älskar att pussla - så jag ska lyckas få ihop pussel efter pussel.

Kramar
/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är så grymt söt när du sitter där och pusslar! <333

2009-08-31 @ 09:09:08
Ord från: Julia

Hej :) Tänkte bara tipsa om min nystartade sida där jag säljer mina handgjorda smycken (främst armband) för 50-lappen, och örhängen för 20-lappen. Litegrann är inlagt, men mycket mer är på väg! Fri frakt om du köper för 50 eller mer :) Kika gärna in på http://juveliasmycken.blogg.se, först till kvar eftersom allt endast görs i ett exemplar :)

2009-08-31 @ 10:00:37
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Ord från: Your Dream Closet ,

du har helt rätt i det du skriver, hemma kan man gå klädd hur man vill :)

2009-08-31 @ 20:04:32
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0