Skapande på Kulturkalaset

Jag och Joseph var på Kulturkalaset idag! Strålande solsken och mycket folk. Kanon! Det blev dock väldigt varmt efter ett tag. Solen gassade på och det fanns inte mycket skugga att gömma sig i. Joseph köpte en flaska vatten. Jag var fräck nog att smaka lite av det citronsmakande vattnet. Jag hade också turen att hitta gratis vatten i ett tält. Lycka!
Vi var tidigt ute på stan, så när vi först anlände hade kalaset knappt kommit igång. Vi gick mest runt, kollade läget och pratade. Mycket trevligt.
Vi tog en sväng in till Barnkalaset. Haha, lite kul faktiskt. Jag kände mig lite... barnslig, men på ett naturligt sätt. Jag är ännu inte så gammal, så det kändes faktiskt (nästan) helt okej. Vi besökte pysselverkstaden. Där satt vi och pärlade för fullt. Haha, vi satt nog där i över en halvtimma. Jag kände att vi var tvungna att gå, när det inte fanns plats för alla att sitta. Jag gjorde två små verk:

 
En liten accessoar till min ryggsäck av ståltråd och pärlor och paljetter i alla varianter.
Ett enkelt armband av ett lila/rosa band med pärlor i guld.

Trevlig dag!
Det tackar jag för.

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - du är verkligen för söt! <3



De blev otroligt fina! :D

Underbart att höra att du hade det bra.



Puss

2009-08-13 @ 23:54:21
Ord från: Julia

TACK SNÄLLA DU, jag blir så himla glad, du anar inte!! Och vad fint du har pärlat :D



Du får gärna vara med i utlottningen på min blogg idag :)



Kram

2009-08-14 @ 14:00:28
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0