De bortglömda leksakerna

Jag sitter vid teven och ska lägga in bilderna från min promenad. Teven står på i bakgrunden. Nyss började det älskade barnprogrammet 'De bortglömda leksakerna'.


Hittade tyvärr ingen större bild...

Ja, det är ett älskat program. Jag minns det så väl från när jag var liten. "- Jag hatar brysselkål!" är den klassisk replik från nallen. Teddy och blunddockan Blundis är tillsammans ute på äventyr. De letar efter sina ägare. Om jag inte minns fel så börjar serien med att de är på en flygplats. Av någon anledning försvinner de från sina ägare och de blir förtvivlade.

Ett underbart barnprogram som går att se om och om igen.
Någon mer än jag som minns programmet om de bortglömda leksakerna Teddy och Blundis?

Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: becka

jag minns. älskade det när jag var mindre!!! :)

2009-12-21 @ 20:49:46
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0