Julklappar till behövande

Tisdagen den 22 december är deadline för att lämna in julklappar på Hotel Gothia Towers i Göteborg. I sammarbete med GE Göteborg har man anordnat en insamling av julklappar till barn som tillbringar julen på kvinnojourer, barnhem och andra allmänna institutioner runt om i Göteborg.
Hjälp till! Bidrag med några klappar. Det gör skillnad!

 
Jag satt i två timmar och slog in julklappar.
Rickard hjälpte till genom att klippa etiketter och skriva på dem.
Han var också väldigt bra på att se vem eller vilka klapparna eventuellt kan passar för.


Jag slog sammanlagt in sexton paket. Inte dåligt!
Nu kan vi bara hoppas att julklapparna uppskattas.

Gör skillnad! Skänk julklappar på Hotel Gothia Towers senast tisdagen den 22 december. Tack för ditt stöd.
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: elvis

åh! det hade jag velat göra om jag hade vägarna förbi göteborg.



sv; tack så mycket! det tror jag med. :)

2009-12-14 @ 06:46:48
URL: http://battles.blogg.se/
Ord från: Blue Harvey

Sv: Tack så jätte-mycket =)

2009-12-14 @ 12:20:19
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0