Lediga dagar

I all denna julstress har jag helt och hållet låtit bli att prioritera mina lediga dagar, mina lediga stunder. Detta har lett till att jag längtar efter ensamhet och att jag drömmer om Telia-Gunnar. I natt vaknade jag och drabbades av panik. Jag låg in mot väggen och trodde att jag satt fast. Jag ville komma ut. Rickard vaknade till av mina hastiga rörelser och jag minns att jag lite tyst bad om hjälp. Bieffekter av för lite tänkande - absolut!
Det ska bli skönt med en liten resa; Stockholm tillsammans med Rickard. Imorgon bitti tar vi X2000 upp till Rickards pappa med fru och dotter. Det ska bli underbart att träffa Rickards familj och våra gemensamma vänner igen. Jag saknar dem. I huvudstaden stannar jag i två veckor, kommer hem söndagen innan jag börjar skolan. Det blir antagligen små uppdateringar då och då, mer eller mindre och det får ni leva med.

Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig ledighet! (Och för er som jobbar hoppas jag att ni njuter av den ledighet ni lyckas få...)

Kram

Läsarnas Ord
Ord från: MUFFINSMARTIN

Den är klockren! Jag tror det finns många bloggare som känner sig träffade ;) Hur är allt med dig idag då? :)

2009-12-29 @ 12:12:25
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Ord från: MUFFINSMARTIN

Härligt :D

2009-12-29 @ 12:24:49
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0