Morgonens Lycka

Imorse åkte Rickard till jobbet väldigt tidigt. Jag var uppe lite snabbt och råkade då kolla ut genom fönstret. Det var kolsvart, men jag lyckades ändå skymta att det var ett tjockt lager snö utanför fönstret. Jag bestämde då att fota var det första jag skulle göra, när jag vakande.
Eftersom jag har lov får jag sova hur länge jag vill, men det känns ändå lite synd. Första dagen på lovet och jag vaknar halv elva. Lyckat. Jag måste verkligen ut och fota - och det snart! Jag känner mig överlycklig och måste bara få gå ut och fota de vackra motiven, som är täckta av en decimeter snö och sen... Ja, jag måste helt enkelt ut! Självklart kommer det upp bilder här i bloggen. Räkna med bilder som dessa:

 

 

Hoppas att fler lyckas ta härliga bilder nu i juletid!

KramKram

Läsarnas Ord
Ord från: linda

Fina bilder ! :D

2009-12-21 @ 11:19:26
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0