10 kommentarer!

Vilken chock jag fick, när jag loggade in på kontot och fick se att jag fått 10 nya kommentarer under helgen som gått. Det har tydligen gått vilda diskussioner, när det handlar om mig och Backi. Jag och han kommer att prata om det och jag hoppas att det löser sig.

Har som sagt varit med som medhjälpare på ett läger nu i helgen. Det var roligt. Väldigt intensivt måste jag säga, så nu är jag väldigt trötter. Var hemma runt tre. Mamma är sjuk och bad därför mig dammsuga. Efter det hoppade jag in i duschen. Underbart skönt att få slappna av. Har lagt in lite bilder från lägret på Min Bilddagbok. Nu tänkte jag spela Sims (Ja, jag är en nörd och låt mig vara det. ;P) Om någon timma blir det middag skulle jag tro. Mamma har bakat en underbart god björnbärskaka, som hon sa att jag får ta hur mycket jag vill av (!!!!) >.<  - så det är precis vad jag ska göra hela kvällen. Klockan 18.25 sänds Melodifestivalen - Deltävling 3 i repris på SVT24 och det tänker jag se, eftersom jag missade det igår.

Trevlig kväll på er!
KramKram
/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

"som hon sa att jag får ta hur mycket jag vill av (!!!!)"



Haha! Du är verkligen underbart söt min älskling! <33

Du får mig alltid att le. <3



Jag älskar dig

Pussar

Din Rickard

2009-02-22 @ 18:23:39

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0