Ansträngande

Kan väl ta dagen från början:
Jag var i tid till bussen - slapp stressa. Mycket skönt. Det var riktigt kallt ute. Egentligen bara några minus, men här nere i Göteborg är några grader under noll-strecket tillräckligt för att jag (och kanske några till) tycker att det är väldigt kallt.
På spanskan har vi börjat se 'Barnhemmet'. Det är väl en skräckfilm? Än så länge har den inte varit så läskig. Några småäckliga scener så som avbrutna fingrar och stora hack i benen. Jag hoppade till riktigt ordentligt en gång. Höll för ögonen en annan. Den är faktiskt riktigt bra. Den är läskig, men inte på grund av blod - inget sånt. Får se vad jag tycker om den, när vi sett klart den.
På musiken spelade jag och halva klassen in rock-klassikern 'I Wanna Rock'. Riktigt kul! Och jag kan den nu. >.<
Vi gick igenom lite inför nationella provet i svenska, som vi ska ha imon. Vi har också halv studiedag imon, fick jag reda på idag. Jippi! Då ska jag hem till mamma, spela Sims, kanske försöka få igång mitt arbete om min konstnär (bilduppgift). Sen på kvällen ska jag på möte inför ett konfirmationsläger, som äger rum helgen vecka 8. Jag ska följa med som medhjälpare. Det kommer säkert bli kul. Det är foto/bild-gruppen, som ska på läger. Jag kanske kan passa på att ta lite fina bilder. (a)
Gjorde matteprovet idag. Det gick toppenbra! :D
Var med Mirre en stund efter skolan. Mycket mysigt. Vi drack te! <33 Vår speciella sysselsättning. Hon åker till Indien imon. Jag kommer sakna henne. <3

Nu ska jag prata med Rickard - en person jag verkligen längtar efter! <3
Kram


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0