Bokade biljetter!

Under kvällen har jag bokat biljetterna till Stockholm. Åker mycket väldigt obeskrivligt tidigt på lördagens morgon den 4 april. Kommer hem på eftermiddagen måndagen den 13 april. Tack mamma. :)
Har pratat med Rickard också. Vi pratar inte om så mycket speciellt, men det är underbart att bara höra hans röst. <3 Tackar så hemskt mycket för det - för att jag får tillhöra dig. <33

Jag är inte så trött nu. Efter att ha tagit ett glas apelsinsaft kände jag att huvudet började hänga med lite bättre. Måste stänga av datorn nu, men jag tänker sitta och läsa en stund. Jag gillar min bok, den är avslappnande.

På torsdag ska jag hämta mina bilder! <3 Jag längtar! :D >.<
Nattis-Kramar
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är helt underbart söt min älskling!

Och jag måste säga tack till Jasmines mamma - för att hon ger mig - ger oss - möjlighet att träffas så ofta. Hon är verkligen väldigt jättesnäll :D



Jag längtar hemskt mycket tills jag får träffa dig nästa gång - och gången efter det - och efter det... och ... <33333



Jag kan knappt förstå att du kommer gå upp så hemskt tidigt på en helg - för att få träffa mig <33



Jag älskar dig!

Pussar och kramar och lite fler pussar

Din Rickard

2009-02-23 @ 22:06:33

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0