Firandet av mamma



Idag var släkten här och firade mamma. Trevligt, men intensivt - som alltid. Eller hur Rickard? (a) Jag är trött. Kan bero på att jag känner mig seg - kanske lite sjuk? Hm... Får inte vara hemma, så det är bara att bita ihop och pallra sig iväg till skolan.

Jag har något emot att ta bilder på folk, speciellt på folk i min närhet, som släkt och nära vänner (med undantag för klassresor). Tog lite andra bilder istället;

       
Dukningen


God middag (nyttig också (a))


Efterrätten <3

Det var som sagt trevligt och jag blev väldigt mätt. Kanske för mätt? Hm...


Veckan som kommer är vecka 6. Och om mindre än en vecka, närmare bestämt om sex dagar... då är jag uppe i Sveriges huvudstad Stockholm, hos Rickard. Jag längtar faktiskt lite. (a) <3

Nu är jag trött. Bör gå och lägga mig, men jag vill inte. Ända sen jag var liten, har jag aldrig velat sova. Haha, det är först när jag inte kan hålla huvudet upprätt, som jag börjar inse att sova kanske är den bra ide. x) Fick nyss frågan av en kompis: "Varför vill du vara uppe då?" Mitt svar till honom blev att jag egentligen inte vet säkert, varför jag vill vara uppe. Jag tycker det är onödigt att sova. Det finns ju så mycket man vill göra. Men jag antar att om jag inte går och lägger mig snart, så kommer mamma och säger till mig att jag måste sova. Det är väl det föräldrar är till för?

Nu ska jag fixa mig, sen ska jag ringa Rickard. Efter det... Kanske lite pyssel. (a)
Natt-Puss! <3

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - jaa... vad ska man säga?

Alla är väl på sitt sätt - men din släkt... ja... det går nog inte att beskriva bättre än du gör: Väldigt trevliga - men det blir intensivt. (Men ska jag vara ärlig så blev jag inte så påhoppad som jag räknat med xD)



Du tar verkligen underbart fina bilder. På något sätt lyckas du alltid ta vackra bilder utav något som de flesta (även jag) för det mesta bara går förbi och tar för givet.



Jag kan hålla med dig med det där om att sova - men jag tycker att det kan vara väldigt skönt att bara lägga sig ner. Tänka efter. Tänka på vad man har gjort under dagen. Känna att dagarna går, att du nästa vecka kommer hit. Känna att det faktiskt finns folk därute som rentav älskar en. Känna att man kan förtjäna en god natts sömn.



Jag älskar dig!

Puss

/Din



2009-02-01 @ 22:29:34

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0