Fredags-Wraps

Fredagens middag: Kyckling-Wraps. Det kommer säker bli jättemumsigt - det är jag säker på. >.<

Halv åtta började Postkodmiljonären. Jag ska inte kolla på det. 1. Orkar inte. 2. Gör hellre annat. 3. Ikväll syns jag inte i tv (men det gör jag imon).

Imorse kände jag mig förvånansvärt pigg. Det var längesen jag kände så. Var så himla glad också. Igår kväll kollade jag igenom bilderna innan jag gick och la mig. De blev underbart fina. Kvaliten är toppen! :D <333 Fingrarna vill börja jobba nu, nu, nu! >.< <3
Tyvärr var jag inte lika pigg resten av dagen. Redan när jag gick av bussen på morgonen, började jag känna en svag huvudvärk. Den gick - precis som allt annat - över med tiden.
Efter skolan åkte jag, Alle, Oscar och Joseph in till stan. Backi skulle ha kommit senare, men dök inte upp... (Jag och Backi diskuterar detta nu.)
Jag fick i alla fall hämtat mina stövlar, som jag lämnade in för omklackning igår. Kollade på en present till L, men hittade inget. Köpte en bok på rean till mig. Alla var på Gôttepôjkarna - väldigt härligt! Jag blir alltid så lycklig av att gå in i affärer som har det jag tycker om. <3

Mina axlar värkte, mina ben var trött och jag hatar allmänt att gå i stan. Det är varm, folk är respektlösa och går bara rakt in i en... och sen blir jag alltid deprimerad, när jag är på stan och saker och ting inte blir som jag tänkt mig (Det kan handla om småsaker så som att varan jag vill ha, inte finns inne.) Så efter en trött och ansträngande dag i stan åkte jag hem, ringde Alle (hon ville prata med mig <3), ringde mormor och sen la jag mig i badet. Det händer väldigt sällan att jag badar. Egentligen hatar jag det, men just ikväll kände jag för det. Låg där... Vet inte hur länge - runt en halvtimma kanske.
Nu har jag kommit upp, väntar på mat och på att sätta mig nere i soffan och kolla Let's Dance med mami och L. I pauserna tänkte jag att de skulle få se bilderna, som jag fick framkallat. :)

Hoppas alla får en trevlig kväll! <3
Kramkram


Läsarnas Ord
Ord från: Julia

sv: Tack, jag med, hihi :) ha en go helg!

2009-02-27 @ 22:15:30
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0