Frusen

Min fingrar är kalla. Jag sitter inlindad i en filt. Jag saknar en varm famn. :(
Ensam hemma i natt. Mamma sover borta och L är ju hos pappa (som jag också skulle varit). Ska iväg sen, men när jag kommer hem... då kommer det bli ensamt. Samtidigt kanske jag behöver lite tid för mig själv. Och nej Jasmine, det finns inga monster. Vet inte vad jag ska göra. Måste göra mina uppgifter, ta hand om katterna och sen är det kanske bra om man får i sig någon form av middag. Förutom det vet jag inte. Spela Sims? Se film kanske? Vara uppe länge eller gå och lägga sig i tid? Just nu vill jag ingenting. Jag längtar efter någon. Jag vill gråta i någons trygga famn. Och ja, jag klarar mig. :)
Jag fryser...


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - sötnosen min <33



Du kan få gråta i min famn om du vill... eller så kan jag få gråta i din.



Eller så kan vi ju strunta i hela 'gråta'-grejen och bara 'famnas' (a) :D <3



Jag längtar väldigt mycket tills du kommer hit - det är inte långt kvar nu.





Jag älskar dig!

Pusselipusspuss


/Din

2009-02-03 @ 18:21:56
Ord från: Anonym

hej, tack för ditt stöd, det uppmuntarar mig till att fortsätta! :).. följer du min blogg eller?

2009-02-03 @ 18:40:27
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0