Glömmer

Det är nog lite för mycket att tänka på. Jag hade helt glömt bort att vi har några sidor i historia att läsa på till imon. Ingen som helst tanke på det. Bra att jag hamnar efter i alla ämnen. Toppen. Great. Orkar inte tänka på det. Hemuppgiften vi fick har jag inte heller gjort. Jag har ingen ork. Jag vill bara... att någon ska krama om mig. Förlåt.

Mötet var riktigt mysigt. Gick därifrån vid åtta. Det blev lite längre ön jag trodde, men jag hann se nästan hela TopModel. Gjorde mannagrynsgröt till middag. Det är gott. Jasmine tycker om att mumsa i sig gröt. <3

Vet inte när jag tänkte gå och lägga mig ikväll. Är ju ensam hemma, så man borde kanske passa på att sitta uppe? Eller ska man vara en duktig flicka och gå och lägga sig i tid? Somnar jag fortare, då kommer morgongdagen, veckoslutet, lördagen, v. 7 mycket snabbare. Jag vill... samtidigt vill jag stanna tiden.
Vet inte om jag kan sova. Jag är rädd. Tänker på läskiga saker. Jag är som ett barn. Kan jag få min fnuttefilt? *Gråten i halsen* Jag vill sova. Samtidigt vill jag se morgondagens ljus sakta bre ut sig över landet vi lever i.

Jag fryser, men vill inte ha någon filt.


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard



Jag... önskar jag kunde vara din filt... <3

2009-02-03 @ 22:15:50

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0