Hämtat fotona!

Äntligen har jag hämtat mina foton! :D <33


Här hämtade jag mina foton.

Det enormt tjocka paketet med foton ligger på min säng. Jag har inte kollat på fotorna än. Känner inte för det just nu...

Jag känner mig bättre och bättre. Just nu känner jag mig lite snuvig, men det är nog ingen fara. Var i skolan på förmiddagen. Gick innan lunch. Det var ändå bara matte på 40 min, sen gympan, som jag ändå inte bör vara med på. Spanskan är inställd idag. Så, ja... Ja, tycker det var bättre att åka hem och vila istället. Är efter i matten (som vanligt - oväntat?) Måste ändå jobba hemma...

Tortellii och Sims. Kan det bli mycket bättre? Ja, klart det kan, men just nu är jag nöjd med det. :)
Kramis


Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

Ooo, jag måste få se på bilderna! :D



Porr! xD

2009-02-26 @ 13:53:12
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: Rickard

Är du säker? På vilket sätt kan det bli bättre än Tortelini och The Sims? >.<



Jag älskar dig!

Jag är din

Rickard

2009-02-26 @ 19:51:37
Ord från: Anonym

Life goes up and down. Numera är det mitt liv som är dåligt.

2009-02-26 @ 21:09:24
Ord från: BacKi

Men damp att den tog bort mitt namn

2009-02-26 @ 21:09:56
Ord från: Kattpojken, sv: Rickard

Nej, jag bara sa något slumpmässigt :]

2009-02-26 @ 23:31:27
URL: http://kattpojken.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0