Ingen Cookie!

Jag fick inte så mycket av kakan. När jag kom ner i köket, efter att ha smält middagen och kände för att mumsa på något gott... då fanns det inte mycket kvar. När jag kom hem i eftermiddags, fanns halva kakan kvar. Nu låg där endast en liten bit kvar. Lite ledsen blev jag faktiskt. Den var ju så himla god och jag såg verkligen fram emot att få frossa. Nåväl, vad kunde jag göra? Mamma sa att det fanns bullar i frysen, så jag värme två (än så länge).

Jag och mamma ska nu kolla tågbiljetter till Stockholm och inför påsklovet v.15.
Vad är okej att betala för tur och retur mellan Stockholm och Göteborg? 1000 kr, som Rickard betalade, för att komma ner en helg, eller finns det ett maxbelopp?

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag... jo, det finns nog ett maxbelopp... jag vet inte riktigt hur mycket det är. Men jag tyckte att det var värt pengarna för att få träffa dig. Jag behöver verkligen dig i mitt liv <3



Det varierar från person till person hur mycket man är villig att lägga ner på en resa. Och eftersom det är din snälla mamma som betalar åt dig, så är det helt upp till henne hur mycket hon tycker det är värt.



Ser föresten att du ändrat bakgrundsbild - väldigt, väldigt fin :D <3



Jag längtar väldigt mycket efter dig

Puss och kram

Din

2009-02-22 @ 21:00:07
Ord från: BacKi

Skulle säga att 1000 tur och retur är ganska normalt.

2009-02-23 @ 14:21:47

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0