Jag ska sluta...

Vid matbordet frågar pappa hur dagen har varit. "-  Sådär." "- Vadå då?"  "- Jag förstår inget av det vi gör på No:n. Sen på slöjden så fungerade inte symaskinen, som den skulle. Jag blev arg och kastade lite av arbetet i papperskorgen..." Längre hann jag inte, förrän pappa avbröt mig. En väldigt trevlig middag måste jag säga. Av det pappa sa, ska jag nu försöka att...

  • Inte bli arg för småsaker. 
  • Sluta engagera mig.
  • Lugna mitt temperament. (Enligt pappa kan vänner och bekanta tycka det är jobbigt. Samtidigt är det ju en del av mig, så det pappa säger är att...)
  • Jag ska sluta vara mig själv.


Tack så mycket. Och nej.


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Och nej ... jag håller inte med.



Jag älskar den du är nu.

Jag tycker du är väldigt gullig när du hettar upp för lite småsaker - det visar att du bryr dig.

Att du engagerar dig är också helt underbart. Du bryr dig - det som inte är bra, måste ändras på.

Ditt temperament är väldigt underbart - det livar upp... det gör dig till den du är.





Snälla Jasmine... sluta aldrig vara dig själv <3



Pussar och kramar

Din Rickard

2009-02-24 @ 18:26:35
Ord från: Anonym

raring, tror inte det är de han menar. menar nog bara att du kanske ska försöka att inte bli irriterad på småsaker :)



kram!

2009-02-24 @ 19:10:28

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0