Lökringar, Snö & Kladdkaka

Rubriken beskriver min dag med några få ord, men jag tänkte förstås utveckla det lite med följande;
Imorse ställde jag klockan så sent jag bara kunde, för att slippa vara uppe och ensam i lägenheten. Precis i rätt tid. Jag hann till bussen. Lite stress - men det får man ta.
Kom till skolan. Filmen vi ser på spanskan klarar jag inte av att se, så jag gick därifrån. Hemskt att tänka på. *Bli rädd* Jasmine, det finns inget att vara rädd för. Rickard var så underbart snäll igår kväll. Vi pratade i telefon i 45 minuter. Större delen av samtalet gick ut på att han försökte lugna mig, jag som var helt till mig. Jätterädd var jag! *Pinsamt - alla får skratta.*
Vi gick igenom inför nationella provet, som vi ska ha imon. Det kommer säkert gå... sådär - det återstår att se.
Somnade nästan på So-lektionen. Minns inte vad läraren sa. Förlåt.
Efter skolan åkte jag till stan med Backi, Joseph och Alle. Joseph och Alle köpte lökringar på McDonalds. Mysigt var det. Det började snöa! >.< Hihi, det gjorde det hela ännu mysigare. Stora flingor. O.O Haha, jag blir som ett litet barn, när det snöar ute. (a)


Utanför tunneln, som leder in till Nordstan.

L satt vid datorn och gjorde ett skolarbete, så jag fick hitta på något annat. Skalade potatisen till middagen. Vi åt gott - väldigt gott. Kollade på TopModel med mamma och L. Åt glass. Jag bakade kladdkaka också. Blev så himla sugen! >.< Kanske kan jag ta med mig några bitar till provet imon. Vi får ju ha med oss matsäck. o.O

Rickard ska sova nu, så detta får bli det lilla slutet på mitt inlägg...
Nattinatti, Pusselipuss, Sov gott
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi - ta med några bitar till provet du. Det gör du rätt i! <3



Du är så underbart söt som tänker på mig.

Tack så hemskt mycket!



Smaklig måltid! (säger man så när det gäller efterrätt?)



Jag älskar dig

Sov så gott!

Pussar

/Din

2009-02-04 @ 22:17:51

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0