Medhjälpare

... det är vad jag ska vara denna helgen. Jag följer med som ledare på ett konfirmationsläger, som äger rum under helgen. Det ser jag fram emot. Förra året, då jag var konfirmand, var vi på Helsjön - samma ställe som vi ska till i dag. Mitt läger var toppen! Jag fotade massa fina bilder där:

     

  

Efter att ha ätit en skål med tortellini är jag nu mätt och belåten och redo att åka på läger. Bussen går om en timma, så jag ska gå runt kvart över - halv, tänkte jag. Får sällskap av Rickard via telefon. Verkligen tacksam för att han håller mig sällskap så mycket. <3 Jag uppskattar det otroligt mycket. *Puss*

Hörs på söndag! :)
Ha en trevlig helg! :D
Kramis <3 >.<

Läsarnas Ord
Ord från: BacKi

Så hur mycket nytta hade du av att banga slutet av Lenas lektion? Och hur svårt är det att förstå att vi inte kan anpassa allt för din skull?



Och ja, det är jag som skriver detta.

2009-02-20 @ 16:07:16
Ord från: Rickard

Hihi - har du med dig kameran?

Du tar verkligen underbara bilder!

Den med stubben och den svartvita är två av mina favoriter av alla dina bilder!



Hoppas du får en underbar helg du med!



Jag älskar dig!

Puss och kram och puss

Din

2009-02-20 @ 16:23:00

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0