Mysig morgon

Jag vill tacka Rickard, för en mysig morgon. <3
Vaknade och kunde inte somna om. Kanska lika bra det. Då har jag varit uppe några timmar, innan det är dags att göra provet. Slutar halv elva idag, vilket gör mig gladgladglad. >.<
Hade svårt att somna igår. Tänkte lite på filmen, vå såg igår på spanskan *blir rädd, när jag tänker på den*. Herregud, varför blir jag rädd? Jasmine, det är en film! xD Haha, jaja, nu ska jag inte tänka mer på det här.

Jag drömde konstigt inatt. William, Backi, Oscar och lite annat folk från klassen var med. Det var väldigt verkligt alltihop. Folk var som de är i verkligheten... När jag vaknade började jag gråta. Hemsk dröm. Hemsk upplevelse.

Nu fryser jag... Hm... Kanske ska klä på mig nu? Sitter på sängen i pyjamas med datorn framför mig och lyssnar på Bandit Rock. >.< Ska gå om en timma, så det är ingen brådska - inte alls.

God-Morgon-Pussar

Läsarnas Ord
Ord från: Linda

Tack för komentaren. haha jag gör så gott det går med min mobil camera med endast 2,3 Megapixlar. Hur gick provet?

2009-02-03 @ 11:00:06
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0