One Week

Då är man då hemma igen. Efter att ha tillbringat lovet hos Rickard, är jag nu hemma igen. Blandade känslor måste jag säga:
- Jag saknar dig.
- Det är skönt att vara hemma igen. (Inte för att jag inte trivs hos Rickard, men det är alltid skönt att kunna... vara hemma.)
- Vill träffa dig snart igen.
- Skolan känns långt borta.
- Kompisarna... Det känns som att jag förändrats lite...
- ... eller så är jag bara lite mer förälskad i Rickard.

Vår vecka:


Lördag:
Tog tåget från Göteborgs station vid två-tiden. Kom fram fem timmar senare, då det var mörkt ute. Att få krama om Rickard kändes fantastiskt. Tack. <3 Mysigt att få träffa alla igen. Jag tycker om er. Satt och kollade Melodifestivalen. Enligt mig var det få bidrag, som var bra.

Söndag:
Upp tidigt var det som gällde. Jag, Rickard, Sebbe (Rickard's bror) och Linus (kompis till Rickard, som jag lärt känna) åkte upp till Rimbo och hälsade på mamma Marie. Mycket trevligt att träffa henne. Hon är underbar! Det var en bit att åka, så när vi kom hem igen, var klockan mycket. Det föll sig så att Sebbe sov över. Mycket mysigt. (Nej, vi sov inte alla tre i Rickards säng - Sebbe sov utanför.)

Måndag:
Mysigt att få ha två snyggingar i samma hus. ;P Besök hos Linus. Mycket mysigt. Anledningen var för att kolla efter filmer till filmkvällen, som skulle äga rum dagen efter. Vi dansade på dansmatta. Jag var lite duktig. :$

Tisdag:
Filmkväll! Mycket mysigt. Filmen vi såg var lite underlig, men helt okej. Den är dock inte en film jag gärna ser igen. Både Linus och Sebbe sov över. De delade på en stor säng ute i vardagsrummet.

Onsdag:
Både Sebbe och Linus sov länge. Jag och Rickard hann spela Sims, innan de vaknade. Väldigt mysigt min älskling. Speciellt att få sitta i ditt knä. >.< <33 Vi - Sebbe, Jag, Rickard och Linus - spelade nog rätt mycket Sims under veckan som gått. Det blev också en hel del tv-spel. Super Mario Kart blev mitt favoritspel. Jag blev bättre och bättre och i slutet av veckan var jag ett motstånd. *Stolt*

Torsdag:
Jag och Rickard åkte iväg och besiktade bilen. Allt gick bra.

Fredag:
Bowling! Jag, Sebbe, Linus och Rickard åkte iväg till bowlinghallen. Det var väldigt jämt måste jag säga. Efter två serier stod resultatet klart att Linus vann med 253 poäng. Jag var inte ångt efter med mina 237 poäng. Rickard förlorade med sina 169 poäng över Sebbe, som slutade på 173 poäng. Det var väldigt jämt och mycket roligt. Tack till er alla för en underbart trevlig kväll! <3

Lördag:
Alla Hjärtans Dag! <3
Riktigt mysigt att vakna brevid min älskade Rickard. Vi är inte bara ett par, vi är också bästa vänner. Han är en underbar människa och får verkligen mig att känna mig älskad. Han är en av de personer, som fått mig att ändra synen på mig själv. Tack. <3 Vi hade det mysigt. Åt geléhjärtan och tyckte om varandra. Linus kom på eftermiddagen. Melodifestivalen för andra gången. Denna lördag var bidragen bättre. Jag tycker även att finalplatserna delades ut bra - väldigt bra. :)

Söndag:
Det blev en morgon av tårar, snörvel, kramar och salta pussar. Både jag och Rickard grät. Det är konstigt... När jag gråter, då är det Rickard som är stark och kommer med tröstande ord. När Rickard gråter, då är det jag som står brevid och tröstar. Hur kommer det sig? Vi tar liksom över varandras roller... Konstigt, men underbart. <3

Ska man då snabbt sammanfatta veckan som gått: Super Mario Kart, theSims2, kärlek, tårar, lycka, äventyr, godis, tjockis, mysiga mornar, mysbyxor, kalla hallgolv och underbar mat.
Ett varmt tack till Alla underbara människor, som tagit så väl hand om mig.
Ett extra tack till Carina, för underbara middagar. <3

Tack.
  

  
Lite bilder tagna hemma hos Rickard


Läsarnas Ord
Ord från: BacKi

Sexig soffa

2009-02-15 @ 19:00:49
Ord från: Rickard

Det var verkligen en helt underbar vecka. Jättemysigt att ha dig hos mig <3. Tack så jättemycket för allt <3





Angående dansmattan så var du inte bara lite duktig - du var väldigt duktig. *Puss Det såg rentav ut som att du dansade - till skillnad från oss andra, som typ bara stod och stampade på pilarna xD <3



Mario Kart var väldigt roligt och mysigt att spela med dig. Du blir alltid så himla glad när man frågar om du vill vara med. Du lyser verkligen upp som en sol. Och du vet att jag älskar att se dig le <3 Jag måste säga att du var väldigt, väldigt duktig. Du lärde dig fort och det gick bara bättre och bättre. Du vann tillochmed i slutet av veckan!



Alla Hjärtans Dag måste jag nog säga var det mest underbara jag någonsin varit med om. Tidigare har jag bara känt sorg under denna dagen. Sorg för att jag varit ensam, inte haft någon som tycker om, inte haft någon att tycka om. Men nu - det var verkligen helt otroligt. Tack älskling - för att du delade denna dag med mig - att du hela tiden får mig att må så himla mycket bättre. Det är verkligen en dag att minnas <3



'Sen vill jag bara be om ursäkt för vårat extremt kalla hallgolv. Det blir tydligen väldigt, väldigt kallt på vintern. Du får komma hit under sommaren så är det nog inte lika kallt' ;P



Bilderna du har tagit är verkligen underbart fina. Som jag alltid säger -
du är väldigt, väldigt bra på att ta bilder.



Jag älskar dig, Jasmine!

Jag är din!

Puss*

2009-02-15 @ 19:12:41
Ord från: becka

var de första gången du var hos honom? ni verkar så bra ihop!! välkommen hem, har saknat dig!

2009-02-15 @ 20:33:33
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0