Packa

- Dags att packa? Ja, det är det verkligen.
Klockan börjar bli mycket. Inte mycket jag har fått gjort. Musiken är klar och ett brev till Västtrafik är nu levererat. Naglarna ser fortfarande hemska ut. Måste fixas innan jag somnar! Packa som sagt. Det kommer ta sin lilla tid - det vet jag säkert. Kommer säkert glömma något... :(

Nu tror jag inte att det blir något mer inlägg, innan jag åker upp till Rickard i Stockholm. Förlåt.
Kram
Nattinatti! <3

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag längtar, jag längtar, jag längtar! :D



Lycka till med allt packande! Ta det bara lugnt och hör gärna av dig om det är något du funderar över :D <3



Jag älskar dig!

Pussar

2009-02-06 @ 22:36:59
Ord från: Anonym

hej hej, nee sanna nielsen var bäst då! Charlotte gjorde iofs ändå bra i från sig. men men, det blir aldrig som man alltid tycker. hihi.

Ha en toppen helg! :)

2009-02-07 @ 10:06:15
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Ord från: becka

ha de bääääst!

2009-02-08 @ 12:46:23
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0