Samtal från Scan

Efter att jag fick blodådror i min mat förra terminen, fick jag nu ett samtal från Scan. Hon jag pratade var väldigt trevlig. Hon berättade att de ska föra ärendet vidare till produktionen, om att de måste vara mer uppmärksamma. Hon var lugn, vilket smittade av sig på mig.
Hon bad att få skicka några matcheckar till mig. Hihi, väldigt snällt av henne. Så, inom en period, kommer jag att få mina checkar och bege mig till affären för att köpa korv, bacon och annat gott.

Tack Scan.


Läsarnas Ord
Ord från: Kattpojken

orvar och acon!



Eww, Scan är äckligt förövrigt.



:]

2009-02-26 @ 14:00:51
URL: http://kattpojken.blogspot.com/
Ord från: BacKi

Scan är pro, whatsoever.

2009-02-26 @ 21:10:32
Ord från: Rickard

Det är lite kul att se hur de försöker göra upp för sina misstag.



"Oj - våra köttbullar var visst dåliga...

Här! Köp fler köttbullar av oss vettja!"



Älskar Dig!

Puss

Rickard

2009-02-27 @ 05:34:43
Ord från: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-27 @ 05:39:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0